2 min. lugemist

Majandussuundumused: ELi säästud suurenevad ja USA kulutused taastuvad

Majandussuundumused on Ameerika Ühendriikides ja Euroopas pärast epideemiat lahknenud, nagu märkis Financial Times (FT). Kuigi mõlemad piirkonnad kogesid liikumispiirangute ajal suuremaid sääste, on ameeriklased nüüd oma kulutusi suurendanud, aidates kaasa majanduskasvule. Seevastu eurooplased on säilitanud kõrgemad säästumäärad, osaliselt ärevuse tõttu, mis tuleneb Venemaa sissetungist Ukrainasse.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Majandussuundumused: ELi säästud suurenevad ja USA kulutused taastuvad
Allikas: Depositphotos

Majandussuundumused: Atlandi ookeani ülesed säästumäärad erinevad

Euroopa kodumajapidamiste säästumäär saavutas juunis lõppenud kvartalis kolme aasta kõrgeima taseme, 15,7%, mis on palju kõrgem kui pandeemiaeelne norm (12,3%). Eurostati hiljutiste andmete kohaselt on see suundumus teravas vastuolus Ameerika Ühendriikidega, kus isiklike säästude määr oli teises kvartalis 5,2%, mis on vähem kui 2010.–2019. aasta keskmine, mis oli 6,1%.

“USA madalam säästumäär on aidanud hoogustada tarbijate kulutusi, mis on olnud USA majanduskasvu peamine tõukejõud ja peamine põhjus, miks USA majandus on kasvanud kiiremini kui Euroopa majandus,” ütles Moody’s Analyticsi peaökonomist.

Sellegipoolest on USA jaemüügitööstusel probleeme, kuna pühadeostude hooaeg on käimas. USA tarbijate kulutused aeglustusid augustis, tõustes vaid 0,2% võrreldes juuli 0,5%ga. Majandusanalüüsi büroo andmed viitavad varajastele kooli- ja reisimisega seotud kuludele ning pidevale tööhõive kasvusurvele, millel võib olla oma osa selles madalamates kulutustes.

USA tarbijate kindlustunne tõuseb keset jätkuvaid väljakutseid

Vaatamata nendele raskustele näitab tarbijate usaldus USA majanduse vastu paljulubavat. Eelmise kuu 67,9-lt tõusis Michigani ülikooli tarbijameeleolu indeks 70,1-ni.

“Kuigi meeleolu jääb ajaloolisest keskmisest allapoole osaliselt pettumuse tõttu kõrgete hindade pärast, on tarbijad täiesti teadlikud, et inflatsioon on jätkuvalt aeglustunud,” märkis uuringute direktor Joanne Hsu.

Ta tõi ka välja, et järgmiste valimiste tulemused määravad paljude inimeste püüdlused.

Kuigi küsimusi kulutuste taseme kohta, kuna oluline pühadeostude hooaeg läheneb, on endiselt olemas, võib see ettevaatlik optimism kauplusi aidata. USA ja Euroopa erinevad ostusuundumused juhivad tähelepanu geopoliitiliste sündmuste ja majanduslike elementide keerulisele koostoimele , mis mõjutavad tarbijate käitumist mõlemal pool Atlandi ookeani.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
2 min. lugemist

AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali

Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Õppe sisu on Steamrolling Search
5 min. lugemist

Õppe sisu on Steamrolling Search

Kuni viimase ajani oli täiesti loomulik sisestada küsimusi ja päringuid otsingumootorisse. Tänapäeval on olukord muutunud. Lisaks sellele, et tehisintellekt siseneb mängu, otsivad inimesed üha enam vastuseid otse sotsiaalmeediast. Google’i asemel avavad nad TikToki või Instagrami ja ootavad kiireid ja praktilisi selgitusi, ideaalis lühikese video vormis. Seda tüüpi sisu, mida nimetatakse õppesisuks, mängib nüüd ostuotsuste tegemisel […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks
3 min. lugemist

Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks

Viimane Retail Weeki aruanne annab uusi turuülevaateid suuremate e-kaubandusettevõtete kohta. Tarbijate jätkuv kuluefektiivsete ostuvõimaluste otsimine on viinud tippmüüjad arendama digitaalseid strateegiaid, mis toovad kliendid edukalt tagasi nende virtuaalsete ostukorvide juurde. E-kaubandustööstus jätkab kiiret laienemist, sest analüütikud prognoosivad, et 2025. aastaks jõuab see 6,56 triljoni dollarini, mis on 7,8% suurem kui tänavu. Shopify eksperdid prognoosivad, et […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+