3 min. lugemist

Snapchati uuring kinnitab, et sisu loojad säilitavad pikema tähelepanu ja suurendavad müüki

Mõjutajate turundus on eelkõige seotud brändi tuntusega. Snapchat viis koostöös meediaagentuuri OMG ja uuringufirmaga eye square läbi uuringu, milles uuriti loojate mõju e-kaubandusele. Uuring näitab, et sisuloojatel on reaalne mõju müügile, mitte ainult turundussunneli ülemistes etappides, vaid ka klientide lõplikus otsustusprotsessis.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Uuring viidi läbi 12 000 sotsiaalmeedia kasutaja (vanuses 13-49 aastat) valimi põhjal USAs, Ühendkuningriigis, Kanadas, Prantsusmaal ja Saudi Araabias. Uuringus kombineeriti brändi tõstmise küsimustikke, reklaami testimist reaalses kontekstis ja simuleeritud ostlemist, kus vastajad said otsida tooteid ja lisada neid oma ostukorvi.

Tulemused näitasid, et loojate juhitud reklaamid hoiavad tähelepanu kauem, suurendavad brändi meenutamist ja suurendavad ostukavatsust.

Huvitav on, et Snapchati platvormi loojad osutusid uuringust teiste platvormidega võrreldes autentsemaks ja usaldusväärsemaks. Tulemused viitavad aga sellele, et loojad võivad mõjutada müüki eelkõige siis, kui nad on strateegiliselt kampaaniatesse integreeritud.

Snapchat Study

Source: Snapchat

Sisu loojad suurendavad müüki, mitte ainult brändi tuntust.

68% tarbijatest teatas, et on kohtunud loovisikute sponsoreeritud sisuga. Looja majandus kogeb buumi ja eeldatakse, et 2027. aastaks kasvab see 480 miljardi dollarini.

Uuringust selgus, et loojate juhitud reklaamid suudavad tähelepanu tõhusamalt säilitada – keskmiselt 12% kauem kui tavalised reklaamiformaadid. See tähendab, et tarbijad veedavad nendega rohkem aega ja võtavad suurema tõenäosusega omaks brändi põhisõnumi.

See mõju kajastub ka ostukäitumises. Kui kliendid puutusid esmalt kokku loojale suunatud reklaamiga, millele järgnes tootereklaam, vaatasid nad suurema tõenäosusega toote üksikasju ja sooritasid lõpuks ka ostu.

Lisaks sellele jõudsid loojate partnerlust kasutanud kaubamärgid suurema tõenäosusega tarbijate kaalutlusse lõpliku ostuotsuse tegemisel, mis andis neile konkurentsieelise.

Snapchat Study

Source: Snapchat

Loojad tugevdavad brändi usaldust ja mainet

Lisaks otsemüügile suurendavad loojad brändi usaldusväärsust. Tarbijad, kes nägid loojate ja tootereklaami kombinatsiooni, pidasid kaubamärke usaldusväärsemaks võrreldes nendega, kes nägid ainult tootereklaami.

“Ülemaailmsed tarbijad ütlesid meile, et loojate arvamused on olulised nii kaalumise (71%) kui ka ostmise (70%) etapis,” seisab Snapchati aruandes.

Snapchat väidab, et selle loojad on autentsemad ja usaldusväärsemad kui teiste platvormide mõjutajad. Platvormi sõnul on see seotud selle keskendumisega sõprade ja pereliikmete vahelisele suhtlusele, mis loomulikult tugevdab ka suhteid sisu loojatega.

Snapchat väidab, et tema loojate soovitused mõjutavad ostuotsuseid tugevamalt. Seda seetõttu, et nende jälgijad näevad neid pigem sõpradena kui traditsiooniliste mõjutajatena.

Siiski ei paku uuring konkreetseid võrdlusi teiste sotsiaalvõrgustikega ega kindlaid andmeid, mis seda erinevust lõplikult kinnitaksid.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+