Väärtuse võrrand
Rahaline pool näitab tähelepanuväärset suundumust: keskmine tagastusväärtus ulatus sel sügisel 106 naelsterlingini, mis on 7% rohkem kui eelmisel aastal. See viitab suundumusele, et tagastatakse kallimaid oste.
Klientide muutuvad ootused
Arvestades, et enam kui kolmandik tarbijatest peab oluliseks kontrolli tarne- ja tagastamismeetodite üle, on tagastamisvõimaluste paindlikkus muutunud kriitilise tähtsusega, selgub DHLi ülemaailmsest veebiostjate suundumuste aruandest. Seda vajadust mugavuse järele näitab ka pakikapi kasutamisejärsk 79%-line kasv eelmise 12 kuu jooksul.
DHLi e-kaubanduse Ühendkuningriigi tegevjuht Stuart Hill märgib, et “tagastamine on muutunud veebiostude lahutamatuks osaks”. “Kuigi jaemüüjate jaoks on see keeruline, eriti tipphooajal, võivad selged poliitikad ja sujuv logistika olla kasulikud mõlemale poolele.
” Ta rõhutab, kuidas sellised valikud nagu paindlikud väljapanekukohad ja mõistliku hinnaga pakikapid võivad parandada klientide rahulolu.
Tasuliste tagastuste arvu suurenemine
2024. aasta sügisel moodustasid tarbijate osalised maksed 46% tagastustest, mis on väike kasv. Kuigi kolmandik tarbijatest kurdab tagastamiskulude üle, on peaaegu 25% nõus soovitud kaupade tagastamise eest maksma.
Järjekordsed tagastused: Jätkuv probleem
Andmete kohaselt moodustavad sarjapakkujad 24% tagastamismahtudest, kuid moodustavad vaid 11% tagastuskohortidest. Huvitav on märkida, et 83% neist püsiklientidest on valmis tagastuste eest maksma.Matthew Jacques, ZigZagi globaalsete partnerluste direktor, näeb selles võimalust:
“Tarbijate valmisolek maksta suureneb vaatamata rekordilisele tagastamismahule. Paljud suured jaemüüjad on juba edukalt rakendanud tasulisi tagastusi
.” Ta hoiatab siiski, et tagastuste eest tasumine eeldab esmaklassilist klienditeenindust, sealhulgas jälgimisvõimalusi, ennetavat suhtlust, lihtsaid võimalusi ja kiireid tagasimakseid.