2 min. lugemist

Tarbijakäitumise muutus on ilmne Ühendkuningriigi tagastusmaastikul

Pühade lähenedes näitavad uued andmed, et Ühendkuningriigis muutuvad suundumused kaubavahetuse tootluses. DHL-i e-kaubanduse ja ZigZagi ühise analüüsi kohaselt kasvasid tagastamismahud septembrist oktoobrini 2024 ja 2023. aastal veidi 3%, kuid makstud tagastused kasvasid märkimisväärsemalt 6%.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Tarbijakäitumise muutus on ilmne Ühendkuningriigi tagastusmaastikul
Allikas: Depositphotos

Väärtuse võrrand

Rahaline pool näitab tähelepanuväärset suundumust: keskmine tagastusväärtus ulatus sel sügisel 106 naelsterlingini, mis on 7% rohkem kui eelmisel aastal. See viitab suundumusele, et tagastatakse kallimaid oste.

Klientide muutuvad ootused

Arvestades, et enam kui kolmandik tarbijatest peab oluliseks kontrolli tarne- ja tagastamismeetodite üle, on tagastamisvõimaluste paindlikkus muutunud kriitilise tähtsusega, selgub DHLi ülemaailmsest veebiostjate suundumuste aruandest. Seda vajadust mugavuse järele näitab ka pakikapi kasutamisejärsk 79%-line kasv eelmise 12 kuu jooksul.

DHLi e-kaubanduse Ühendkuningriigi tegevjuht Stuart Hill märgib, et “tagastamine on muutunud veebiostude lahutamatuks osaks”. “Kuigi jaemüüjate jaoks on see keeruline, eriti tipphooajal, võivad selged poliitikad ja sujuv logistika olla kasulikud mõlemale poolele.

” Ta rõhutab, kuidas sellised valikud nagu paindlikud väljapanekukohad ja mõistliku hinnaga pakikapid võivad parandada klientide rahulolu.

Tasuliste tagastuste arvu suurenemine

2024. aasta sügisel moodustasid tarbijate osalised maksed 46% tagastustest, mis on väike kasv. Kuigi kolmandik tarbijatest kurdab tagastamiskulude üle, on peaaegu 25% nõus soovitud kaupade tagastamise eest maksma.

return policy

Source: Depositphotos

Järjekordsed tagastused: Jätkuv probleem

Andmete kohaselt moodustavad sarjapakkujad 24% tagastamismahtudest, kuid moodustavad vaid 11% tagastuskohortidest. Huvitav on märkida, et 83% neist püsiklientidest on valmis tagastuste eest maksma.Matthew Jacques, ZigZagi globaalsete partnerluste direktor, näeb selles võimalust:

“Tarbijate valmisolek maksta suureneb vaatamata rekordilisele tagastamismahule. Paljud suured jaemüüjad on juba edukalt rakendanud tasulisi tagastusi

.” Ta hoiatab siiski, et tagastuste eest tasumine eeldab esmaklassilist klienditeenindust, sealhulgas jälgimisvõimalusi, ennetavat suhtlust, lihtsaid võimalusi ja kiireid tagasimakseid.

Tipphooaja lähenedes on Ühendkuningriigi tagasisaadetiste puhul jaemüüjad sunnitud tasakaalustama tegevuse tõhusust ja paindlikke võimalusi, rahuldades samal ajal klientide nõudmisi laitmatute pühadeostude tegemiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Veoste haldamine: tarneahela tõhususe suurendamine
2 min. lugemist

Veoste haldamine: tarneahela tõhususe suurendamine

Veoste haldamine ja kaubahaldus on logistika kriitiline aspekt, mis hõlmab objektide asukohtade vahelise liikumise planeerimist, teostamist ja jälgimist. Selle protsessi eesmärk on tagada kaupade õigeaegne, kulutõhus ja tõhus kohaletoimetamine. See hõlmab erinevaid elemente, nagu vedaja valik, marsruudi planeerimine, dokumentatsiooni käsitlemine ja saadetiste jälgimine. Tõhus veoste haldamine ja kaupade haldamine on ettevõtete jaoks ülioluline, et optimeerida […]

Loe artiklit
Euroopa e-kaubanduse logistika arenev maastik
3 min. lugemist

Euroopa e-kaubanduse logistika arenev maastik

Selles artiklis esitatud teadmised põhinevad e-kaubanduse logistikaanalüütika juhtiva asutuse Parcelmonitori andmetel. Võtame ette keeristormireisi läbi Ühendkuningriigi, Saksamaa ja Hollandi – kolmiku, kes juhib selles digitaalses jaemüügirevolutsioonis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+