2 min. lugemist

Top 30 kõige väärtuslikumat Hispaania kaubamärki 2025: Inditex domineerib 50% kasvuga

Viimase Kantar Brandz'i aruande kohaselt näitasid Hispaania kaubamärgid 2025. aastal silmapaistvat kasvu. Hispaania kolmekümne kõige olulisema kaubamärgi koguväärtus on nüüd 115,589 miljardit dollarit, mis tähendab 15% aastakasvu ja on suurim kasv alates kaheksa aasta tagusest ajast.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Top 30 kõige väärtuslikumat Hispaania kaubamärki 2025: Inditex domineerib 50% kasvuga
Allikas: Depositphotos

Zara juhib Hispaania kaubamärke

Moegigant Inditex kinnitab oma domineerivat positsiooni, kusjuures tema lipulaev Zara juhib edetabelit 33,947 miljardi dollariga, mis tähendab muljetavaldavat 36% kasvu võrreldes eelmise aastaga. Teised kontserni kaubamärgid – Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) ja Stradivarius (+44%) – näitasid veelgi märkimisväärsemat kasvu. Ka konkurent Mango paranes 26%, jõudes 1,835 miljardi dollarini.

Movistar ja pangandushiiud lõpetavad edetabeli tipu.

Movistar on telekommunikatsioonisektori juhtiv kaubamärk 12,619 miljardi dollariga, pangandussektoris juhib BBVA 11,350 miljardi dollariga ja Santander jääb napilt maha 9,203 miljardi dollariga .

Spanish brands : brands by categories in Spain

Source: kantar.com

Jaekaubandus ja tehnoloogia: Mercadona digitaalne push vs. piiratud startup kohalolek.

Mercadona on ainusjaemüügiettevõte nimekirjas, mis säilitab oma 3,011 miljardi dollari suuruse väärtuse pärast 33% kasvu ja teatas plaanist kulutada 250 miljonit eurot nüüdsest kuni 2028. aastani oma digitaalsele ümberkujundamisele. Edetabelis on tehnoloogia idufirmade kohalolek minimaalne, välja arvatud Glovo, mis esineb ainsa uue põlvkonna ettevõttena positsioonil 22, mille väärtus on 587 miljonit dollarit. Avastus näitab, et Hispaania sõltub panganduse ja energia kõrval endiselt põhiliselt väljakujunenud sektoritest, sealhulgas moest.

TOP 30 countries

Source: kantar.com

Ülemaailmne perspektiiv: Hispaania 115 miljardi dollari suurune brändi väärtus maailma edetabelis.

Hispaania 115,589 miljardi dollari suurune kaubamärgi väärtus näitab suurt tugevust kogu koduturul. Prantsusmaa on esikohal oma 398,845 miljardi dollari suuruse tippmargi väärtusega, millele järgnevad Saksamaa 377,390 miljardi dollariga ja India 345,780 miljardi dollariga.Jaapan (200,485 miljardit dollarit) ja Kanada (183,842 miljardit dollarit) on Hispaaniast tunduvalt kõrgemal, kuid viimane on tugevam kui mitmed olulised turud, sealhulgas Brasiilia (72 miljardit dollarit).520 miljardit dollarit), Mehhiko (68,308 miljardit dollarit) ja Lõuna-Aafrika (29,744 miljardit dollarit). See positsioon näitab, et kuigi Hispaania moemargid on hästi paigas, on neil palju kasvuruumi, et esitada väljakutse maailma juhtivatele brändide suurriikidele.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+