2 min. lugemist

Top 30 kõige väärtuslikumat Hispaania kaubamärki 2025: Inditex domineerib 50% kasvuga

Viimase Kantar Brandz'i aruande kohaselt näitasid Hispaania kaubamärgid 2025. aastal silmapaistvat kasvu. Hispaania kolmekümne kõige olulisema kaubamärgi koguväärtus on nüüd 115,589 miljardit dollarit, mis tähendab 15% aastakasvu ja on suurim kasv alates kaheksa aasta tagusest ajast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Top 30 kõige väärtuslikumat Hispaania kaubamärki 2025: Inditex domineerib 50% kasvuga
Allikas: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Zara juhib Hispaania kaubamärke

Moegigant Inditex kinnitab oma domineerivat positsiooni, kusjuures tema lipulaev Zara juhib edetabelit 33,947 miljardi dollariga, mis tähendab muljetavaldavat 36% kasvu võrreldes eelmise aastaga. Teised kontserni kaubamärgid – Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) ja Stradivarius (+44%) – näitasid veelgi märkimisväärsemat kasvu. Ka konkurent Mango paranes 26%, jõudes 1,835 miljardi dollarini.

Movistar ja pangandushiiud lõpetavad edetabeli tipu.

Movistar on telekommunikatsioonisektori juhtiv kaubamärk 12,619 miljardi dollariga, pangandussektoris juhib BBVA 11,350 miljardi dollariga ja Santander jääb napilt maha 9,203 miljardi dollariga .

Spanish brands : brands by categories in Spain

Source: kantar.com

Jaekaubandus ja tehnoloogia: Mercadona digitaalne push vs. piiratud startup kohalolek.

Mercadona on ainusjaemüügiettevõte nimekirjas, mis säilitab oma 3,011 miljardi dollari suuruse väärtuse pärast 33% kasvu ja teatas plaanist kulutada 250 miljonit eurot nüüdsest kuni 2028. aastani oma digitaalsele ümberkujundamisele. Edetabelis on tehnoloogia idufirmade kohalolek minimaalne, välja arvatud Glovo, mis esineb ainsa uue põlvkonna ettevõttena positsioonil 22, mille väärtus on 587 miljonit dollarit. Avastus näitab, et Hispaania sõltub panganduse ja energia kõrval endiselt põhiliselt väljakujunenud sektoritest, sealhulgas moest.

TOP 30 countries

Source: kantar.com

Ülemaailmne perspektiiv: Hispaania 115 miljardi dollari suurune brändi väärtus maailma edetabelis.

Hispaania 115,589 miljardi dollari suurune kaubamärgi väärtus näitab suurt tugevust kogu koduturul. Prantsusmaa on esikohal oma 398,845 miljardi dollari suuruse tippmargi väärtusega, millele järgnevad Saksamaa 377,390 miljardi dollariga ja India 345,780 miljardi dollariga.Jaapan (200,485 miljardit dollarit) ja Kanada (183,842 miljardit dollarit) on Hispaaniast tunduvalt kõrgemal, kuid viimane on tugevam kui mitmed olulised turud, sealhulgas Brasiilia (72 miljardit dollarit).520 miljardit dollarit), Mehhiko (68,308 miljardit dollarit) ja Lõuna-Aafrika (29,744 miljardit dollarit). See positsioon näitab, et kuigi Hispaania moemargid on heas positsioonis, on neil palju kasvuruumi, et maailma juhtivatele kaubamärgivõimudele vastu astuda.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU