
Zara juhib Hispaania kaubamärke
Moegigant Inditex kinnitab oma domineerivat positsiooni, kusjuures tema lipulaev Zara juhib edetabelit 33,947 miljardi dollariga, mis tähendab muljetavaldavat 36% kasvu võrreldes eelmise aastaga. Teised kontserni kaubamärgid – Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) ja Stradivarius (+44%) – näitasid veelgi märkimisväärsemat kasvu. Ka konkurent Mango paranes 26%, jõudes 1,835 miljardi dollarini.
Movistar ja pangandushiiud lõpetavad edetabeli tipu.
Movistar on telekommunikatsioonisektori juhtiv kaubamärk 12,619 miljardi dollariga, pangandussektoris juhib BBVA 11,350 miljardi dollariga ja Santander jääb napilt maha 9,203 miljardi dollariga .

Source: kantar.com
Jaekaubandus ja tehnoloogia: Mercadona digitaalne push vs. piiratud startup kohalolek.
Mercadona on ainusjaemüügiettevõte nimekirjas, mis säilitab oma 3,011 miljardi dollari suuruse väärtuse pärast 33% kasvu ja teatas plaanist kulutada 250 miljonit eurot nüüdsest kuni 2028. aastani oma digitaalsele ümberkujundamisele. Edetabelis on tehnoloogia idufirmade kohalolek minimaalne, välja arvatud Glovo, mis esineb ainsa uue põlvkonna ettevõttena positsioonil 22, mille väärtus on 587 miljonit dollarit. Avastus näitab, et Hispaania sõltub panganduse ja energia kõrval endiselt põhiliselt väljakujunenud sektoritest, sealhulgas moest.

Source: kantar.com
Ülemaailmne perspektiiv: Hispaania 115 miljardi dollari suurune brändi väärtus maailma edetabelis.
Hispaania 115,589 miljardi dollari suurune kaubamärgi väärtus näitab suurt tugevust kogu koduturul. Prantsusmaa on esikohal oma 398,845 miljardi dollari suuruse tippmargi väärtusega, millele järgnevad Saksamaa 377,390 miljardi dollariga ja India 345,780 miljardi dollariga.Jaapan (200,485 miljardit dollarit) ja Kanada (183,842 miljardit dollarit) on Hispaaniast tunduvalt kõrgemal, kuid viimane on tugevam kui mitmed olulised turud, sealhulgas Brasiilia (72 miljardit dollarit).520 miljardit dollarit), Mehhiko (68,308 miljardit dollarit) ja Lõuna-Aafrika (29,744 miljardit dollarit). See positsioon näitab, et kuigi Hispaania moemargid on hästi paigas, on neil palju kasvuruumi, et esitada väljakutse maailma juhtivatele brändide suurriikidele.