Artiklid ja uudised teemal B2B turundus

LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused
2 min. lugemist

LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused

LinkedIni tulemused näitavad, et 81% B2B-reklaamidest ei suuda piisavat tähelepanu äratada või meelde tuletada. Platvorm annab teada uutest uuringutest ostja eelistuste kohta koos Live Events’i täiustatud võimalustega ja laiendatud LinkedIn Accelerate’i funktsioonidega, mis hõlmavad tehisintellektipõhiseid videoreklaame ja täiendavaid kampaaniaeesmärke.

Loe artiklit
Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga
3 min. lugemist

Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga

E-kaubanduse ettevõtete jaoks, kes üritavad teiste ettevõtetega korralikult suhelda, on eduka B2B turundusplaani väljatöötamine ülioluline. Kui B2C turundus rõhutab mõnikord emotsionaalseid veetlusi, siis B2B turundus rõhutab suhteid ja väärtust ning nõuab strateegilisemat lähenemist. See on põhijuhend, mis võimaldab teil luua tõhusa B2B turundusplaani.

Loe artiklit
Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad
3 min. lugemist

Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad

B2B sotsiaalmeedia turundus on nüüd oluline tööriist ettevõtetele, kes soovivad jõuda rohkemate inimesteni, luua usaldust oma kaubamärgi vastu ning suhelda võimalike klientide ja äripartneritega. Selline turundus on keerulisem kui B2C turundus, mis keskendub kiirele müügile. See peab keskenduma pikaajaliste suhete loomisele, mõttejuhtimisele ja professionaalsele publikule millegi väärtusliku andmisele. See artikkel näitab teile kõiki samme, mida […]

Loe artiklit
B2B tootehalduse omandamine: väljakutsed ja strateegiad
2 min. lugemist

B2B tootehalduse omandamine: väljakutsed ja strateegiad

Akeneo 2024. aasta uuring näitas, et peaaegu kõik B2B ettevõtted seisavad silmitsi oluliste väljakutsetega tootehalduses, eriti tooteinfo haldamisel. See hõlmab raskusi, millega ettevõtted kokku puutuvad, et tagada oma tooteandmete täpsus, terviklikkus, ajakohasus ja järjepidevus erinevates kanalites ja platvormidel. Uuring, milles osales 650 B2B spetsialisti Ameerika Ühendriikidest, Ühendkuningriigist, Prantsusmaalt ja Saksamaalt, keskendus B2B tootejuhtimise põhivaldkondadele, mida […]

Loe artiklit
Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis
2 min. lugemist

Uus statistika B2B kampaaniate kohta LinkedInis

Need, kes soovivad B2B turunduses edu saavutada, peavad mõistma teiste ettevõtete vajadusi ja motivatsioone. Erinevalt B2C turundusest, mis töötab sageli emotsionaalsete impulssidega, tugineb B2B turundus pikaajalistele suhetele, usaldusele ja professionaalsetele teadmistele. See tähendab, et strateegia peab olema kohandatud igale kliendile. Ühesõnaga, see on tõeliselt mitmekesine.

Loe artiklit
B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine
2 min. lugemist

B2B klientide omandamise strateegia: digitaalsete ja traditsiooniliste lähenemisviiside tasakaalustamine

B2B turundusorganisatsioonid on välja töötanud terviklikud lähenemised klientide hankimisele, mis ei sõltu enam suuresti isiklikust kontaktist. Need kaasaegsed b2b klientide omandamise strateegiad hõlmavad mitmekesist digitaalsete ja traditsiooniliste kanalite segu, peegeldades ärisuhtluse arenevat maastikku. Alates sotsiaalmeedia ja digitaalse reklaami võimendamisest kuni otseülekannete ja partnerprogrammide rolli taaselustamiseni kohandavad ettevõtted oma taktikat, et see vastaks tänapäeva B2B ostjate […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+