Artiklid ja uudised teemal Digitaalne ja veebiturundus

Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?
2 min. lugemist

Kas pausireklaamid muudavad e-kaubandust?

Digitaalne reklaam areneb pidevalt ja kohandub tarbijate käitumisega. Viimane trend, mis kujundab veebiturundust voogedastusplatvormidel, on pausireklaamid. See on uus reklaamivorming, mis ilmub siis, kui vaatajad peatavad vaadatava sisu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025
18 min. lugemist

Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025

Kogemus arvukate e-poodidega näitab, kuidas tehnoloogia ja suhted soodustavad kasvu. 2025. aasta jaoks on tõestatud strateegiadeks SEO, AI, sisuturundus, PPC ja kogukonna loomine – enamik neist nõuab ainult aega ja vaeva, mitte suuri eelarveid. Kuna tehisintellekt on nüüd konkurentsis püsimiseks hädavajalik, uurime Selltoro eksperdi Jan Janouškoveci kõige tõhusamaid lähenemisviise.

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Kas teete podcasti ilma videota? Sa jätad vaatajad vahele
4 min. lugemist

Kas teete podcasti ilma videota? Sa jätad vaatajad vahele

Podcastidest on saanud domineeriv meelelahutusvorm. Te ei pruugi arvata, et nad on olnud meiega juba üle kahe aastakümne. Algusaegadel tunti neid audioblogi nime all – lihtsad audiofailid, mida jagati internetis. Tehnikahuvilistele mõeldud erimeediumist on nad viimastel aastatel arenenud peavoolu meelelahutuseks, mida kuulavad miljonid inimesed kogu maailmas. Ja nüüd, tänu videote lisamisele, on nende populaarsus taas […]

Mis on kaasahaarav ostlemine?
3 min. lugemist

Mis on kaasahaarav ostlemine?

Kaasahaarav ostlemine on jaemüügistrateegia, mis ühendab digitaalse innovatsiooni traditsioonilise jaemüügi kaasahaaravate ja kombatavate aspektidega. See ühendab digitaalse ja füüsilise maailma, et luua meeldejäävaid ja kaasahaaravaid kogemusi, kasutades tipptasemel tehnoloogiaid, nagu virtuaalreaalsus (VR), liitreaalsus (AR) ja reaalajas ostlemine.

Kas beebibuumerid on tähelepanuta jäetud e-kaubanduse võimalus?
3 min. lugemist

Kas beebibuumerid on tähelepanuta jäetud e-kaubanduse võimalus?

Mis meeldib Gen Z-le? Kust me leiame Gen Z? Kuidas pöörduda Gen Z poole? Paljud artiklid ja loengud suunavad tähelepanu noortele täiskasvanutele. Uus aruanne paljastab aga üllatava suundumuse, mis võib mõjutada turundusstrateegiaid. Beebibuumerid, põlvkond, kes on sündinud aastatel 1946–1964, on läbimas digitaalset revolutsiooni. Ja paljud kaubamärgid on seda siiani tähelepanuta jätnud.

PayPal käivitab PayPal reklaamid
2 min. lugemist

PayPal käivitab PayPal reklaamid

PayPal on ametlikult käivitanud oma uue reklaamiteenuse PayPal Ads. Ettevõte saab kasu oma võimest jälgida ja hinnata kogu ostuprotsessi alates hetkest, kui kasutaja näeb reklaami, kuni tehingu lõpuleviimiseni – seda kõike oma platvormil. Ettevõtte sisenemine digitaalsesse reklaamipinda võib mõjutada eelseisvat ostuhooaega.