Artiklid ja uudised teemal Turundusstrateegia

Kuidas 3 jaemüüjat saavutasid 20% konversioonimäära kõikehõlmava sõnumite edastamisega
7 min. lugemist

Kuidas 3 jaemüüjat saavutasid 20% konversioonimäära kõikehõlmava sõnumite edastamisega

Mida teha, kui vanemad ignoreerivad teie e-kirju ja SMS läheb müra sisse, mida te siis teete? Üks mänguasjade jaemüüja pöördus Viberi poole ja muutis hõivatud lapsevanemad strateegilise kõikvõimalike sõnumite saatmise abil 20% konversioonimääraga pühendunud ostjateks. See on vaid üks näide sellest, kuidas jaemüüjad kirjutavad klientide kaasamise reeglistiku ümber ja tulemused üllatavad teid.

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Kuidas kirjutada turundusplaani
13 min. lugemist

Kuidas kirjutada turundusplaani

Põhjalik turundusplaan on iga turundusstrateegia alfa ja oomega. Olenemata sellest, kas olete käivitamas uut toodet või määratlete brändi strateegiat, vajate seda, et jõuda oma ärieesmärkideni. Kuigi turundusplaani koostamine võib tunduda üle jõu käivana, ei pea see seda olema. Hea turundusplaani malliga olete juba ühe sammu võrra ees. See artikkel näitab teile, kuidas luua turundusplaan, mis […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025
18 min. lugemist

Parimad digitaalsed turundusstrateegiad väikeettevõtetele aastal 2025

Kogemus arvukate e-poodidega näitab, kuidas tehnoloogia ja suhted soodustavad kasvu. 2025. aasta jaoks on tõestatud strateegiadeks SEO, AI, sisuturundus, PPC ja kogukonna loomine – enamik neist nõuab ainult aega ja vaeva, mitte suuri eelarveid. Kuna tehisintellekt on nüüd konkurentsis püsimiseks hädavajalik, uurime Selltoro eksperdi Jan Janouškoveci kõige tõhusamaid lähenemisviise.

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Mis on geriljaturundus?
3 min. lugemist

Mis on geriljaturundus?

Geriljaturundus on uuenduslik reklaamistrateegia , mis kasutab üllatusi ja ebatraditsioonilisi meetodeid toodete või teenuste reklaamimiseks. See lähenemisviis on eriti tõhus tarbijate tähelepanu köitmiseks rahvarohkel turul, tuginedes sageli pigem loovusele ja odavatele taktikatele kui traditsioonilistele meediakanalitele. Geriljaturundus on viis, kuidas ettevõte saab sõna välja ilma reklaamile palju raha kulutamata. Sellest artiklist saate lisateavet geriljaturunduse kohta, sealhulgas […]

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale
2 min. lugemist

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale

Tootelehed moodustavad kaasaegsel digitaalsel turul veebimüügi taktika tugisamba. Neid lehti, mida sageli nimetatakse toote üksikasjade lehtedeks (PDP), otsustavad tarbijad, mida kõige olulisemalt osta. Laua- ja mobiiliplatvormide sissetuleku maksimeerimine sõltub kõigepealt nende saitide optimeerimisest nii kaubamärkide kui ka kaupluste jaoks.

Kuidas seada realistlikke turundusootusi?
3 min. lugemist

Kuidas seada realistlikke turundusootusi?

Mida võite oodata koostööst strateegiga või agentuuriga? Turundusringkondades puutume sageli kokku ebarealistlike arusaamadega kampaaniate tõhususest, tulemuslikkusest ja eelarvest. Digitaalne keskkond ise muutub uskumatult kiiresti. See, mis oli kuum paar kuud tagasi, võib täna olla hoopis midagi muud. Samuti tõuseb meediaruumi (tasulised kampaaniad sotsiaalmeedias, Google’is jne) hind vaikselt kümneid protsente aastas. Selle põhjuseks on uute reklaamijate […]