Artiklid ja uudised teemal E-kaubanduse turundus

Ungari müüjad kaotavad tuhandeid nende turuvigade tõttu
5 min. lugemist

Ungari müüjad kaotavad tuhandeid nende turuvigade tõttu

Rahvusvahelistele turgudele laienemine võib tunduda Ungari müüjatele üle jõu käivana. Kümnete platvormide, erinevate regulatsioonide ja kultuuriliste erinevuste tõttu jäävad paljud ettevõtted selle juurde, mida nad teavad. Attila Benes BASE.com’ist jagab praktilisi teadmisi selle kohta, millised turud Ungari müüjate jaoks tegelikult toimivad – ja millised on tavalised vead, mis lähevad ettevõtjatele ebaõnnestunud laienemiskatsete puhul tuhandeid maksma.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
H&M avaldab esimesed AI-mudeli pildid
3 min. lugemist

H&M avaldab esimesed AI-mudeli pildid

H&M postitas äsja Instagramisoma esimesed tehisintellekti abil loodud modellipildid. See tuleb kuud pärast seda, kui nad teatasid plaanist luua reaalsete modellide digitaalsed kaksikud. Rootsi jaemüüja liigub edasi, vaatamata jätkuvatele muredele töökohtade ümberpaigutamise pärast moesektoris.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Kesk- ja Ida-Euroopa edukaimate e-jaemüüjate saladused
6 min. lugemist

Kesk- ja Ida-Euroopa edukaimate e-jaemüüjate saladused

Kesk- ja Ida-Euroopa e-jaemüüjad ületavad vaikselt turgu, samal ajal kui ülemaailmsed hiiglased nagu Temu ja Shein ujutavad Euroopa turud üle odavate toodetega. Piirkonna 50 parimat ettevõtet on leidnud võimalusi järjepidevalt kasvada, isegi kui pandeemiajärgne buum on vaibunud ja inflatsioon on tabanud tarbijate kulutusi. Siin on, mida nad teevad teistmoodi.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Amazoni pildi optimeerimine: Miks visuaalid on Amazonis olulised
6 min. lugemist

Amazoni pildi optimeerimine: Miks visuaalid on Amazonis olulised

Olgem ausad, kui teete oste internetis, siis te ei loe iga sõna. Sa kerid, heidad pilgu ja klikid sellele, mis sulle silma jääb. Just nii käituvadki ostjad Amazonis, mistõttu on Amazoni pildi optimeerimine mitte ainult oluline – see on kõik. Kuid asi ei ole ainult selles, et asjad näeksid hea välja. Küsimus on visuaalsete kujunduste […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
E-kaubanduse klientide isikupärastamine: Kuidas juhtida klientide kaasamist
22 min. lugemist

E-kaubanduse klientide isikupärastamine: Kuidas juhtida klientide kaasamist

Kujutage ette, et kõnnite oma lemmikpoodi ja omanik tervitab teid nimeliselt, teades juba, mis teile meeldiks. Ta meenutab teie viimast ostu ja juhib teid uue toote juurde, mis täiendab seda ideaalselt. Selline isiklik puudutus annab teile tunde, et teid hinnatakse ja te tulete tagasi. Veebipõhise jaemüügi maailmas on personaalse turunduse eesmärk luua sama kogemus iga […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
E-kaubanduse tellimuse trendid 2025
5 min. lugemist

E-kaubanduse tellimuse trendid 2025

Subscrybe’i koostatud Subscription Trends Q1 Report 2025 põhjal uurib see artikkel viit suundumust, mis kujundavad ümber tellimusmajandust. Selle asemel, et lihtsalt kokkuvõtteid teha, on järeldused hoolikalt kohandatud e-kaubandusettevõtete jaoks, säilitades samal ajal algsed andmepunktid ja tegelikud näited.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Kuidas kaardiga seotud pakkumised muudavad lojaalsust
11 min. lugemist

Kuidas kaardiga seotud pakkumised muudavad lojaalsust

Palju aastaid oli kupongi lunastamine kaupluses, et teenida allahindlust või preemiat, kohmakas kliendi teekond. Kupongid on olnud olemas sama kaua kui kauplused ise, kuid mobiiltelefoni tulek tõi kaasa mobiilikupongid ja võimaluse viia läbi “mitmekanalilisi” lojaalsuskampaaniaid, mille puhul kaupmees võib kasutada nii veebis kui ka kaupluses lunastatavat allahindluskoodi. Siiski ei olnud kaupluses jälgimise tegelikkus nii sujuv […]

Rob Downes Rob Downes
Commercial Director UK/IE/ES, Snipp